Jak posiadając listę programów, odkodować je wszystkie?

ODPOWIEDZ

Topic Author
Wolfram
..:: Użytkownik ::..

Jak posiadając listę programów, odkodować je wszystkie?

Post autor: Wolfram » 27 sie 2011, 17:49

Jestem totalnym laikiem w tych sprawach, przeglądam to forum już od bodajże 7 godzin.
Mój dekoder to DSR-5001FTA podobno identyczny z seriami Ferguson AF-XX18. Znalazłem listy knałów etc, wgrałem je na dekoder.
Później dościągałem jeszcze keye z dnia dzisiejszego za pomocą All maker'a z forum. Niestety to wszystko co powgrywałem zdaje sie nie działać - wszystkie kanały niekodowane działają, a kodowane ni...e.
Oprogramowanie jest już przekręcone, jak to mawiacie edukacyjne - na starcie przy włączeniu pokazuje się logo OpenBox (ściągnałem taką listę kanałów), a w menu / GRA mam zarządzanie kluczami.
I teraz moje pytanie: Jakie klucze i skąd je ściągnąć oraz czym wgrać (używałem czegoś co się zwało Arion). Chciałbym żeby wszystko to co mam na liście OpenBox było odkodowane - jeśli to możliwe - a w skrajnym przypadku cokolwiek.
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika

JAKITAKI
... Administrator ...
... Administrator ...
Has thanked: 38 times
Been thanked: 100 times

Post autor: JAKITAKI » 27 sie 2011, 18:38

A więc tak , ostatnie i jak narazie najlepsze oprogramowanie to DvbXtreme .
Posiada możliwość wgrywania kluczy DCW , a co za tym idzie ,korzystania z promocji
które od czasu ,do czasu się ukazują .
Nie ma ,i nigdy nie było takiej możliwości aby w EMU można było oglądać wszystkie kanały w liście .
Ten tuner z oprogramowaniem które podałem powyżej ,ma jeszcze możliwość sharingu przez port RS232 z wykorzystaniem SBCL .
Nie będę ci tu tłumaczył co to jest sharing itd. opisy na ten temat są w dziale sharing i Ferguson
Lepszy JAKITAKI jak NIJAKI

Topic Author
Wolfram

Post autor: Wolfram » 27 sie 2011, 20:29

Dzięki wielkie za odpowiedź, przetestuje to już jutro :)