
9 września rusza nowa kampania reklamowa CANAL+ odwołująca się do najbogatszej na rynku oferty filmowej stacji. Intensywna komunikacja obejmie telewizję, radio oraz internet, w tym media społecznościowe i potrwa do 30 września.
– Nawiązując do słynnego powiedzenia Alfreda Hitchcocka – rozpoczynamy sezon filmowy w CANAL+ prawdziwym trzęsieniem Ziemi pokazując takie tytuły, jak „Skyfall”, „Hobbit”, „Prometeusz” czy „Epoka Lodowcowa 4” . W następnych miesiącach napięcie będzie stopniowo rosnąć. Spot reklamowy wciąga widza w emocjonujący świat naszej oferty filmowej przypominając jednocześnie, że CANAL+ to ponad 500 wyjątkowych premier w roku - powiedział Jan Wykrytowicz, Dyrektor w Dziale Marketingu CANAL+ Cyfrowy.
W kampanii telewizyjnej zostanie wykorzystany 30-sekundowy spot zrealizowany całkowicie przez dział kreacji platformy nc+, który będzie emitowany w niemal 50 ogólnopolskich (m.in. TVP, Polsat, TVN) i tematycznych (m.in. BBC Lifestyle, Orange Sport, Viasat History) stacjach telewizyjnych.
Kampanię telewizyjną będzie wspierać komunikacja radiowa. 15 –sekundowe spoty pojawią się m.in. w Radiu ZET, Antyradiu, Radiu ZET Chilli czy na antenach stacji wchodzących w skład pakietu Agory.
Równolegle rozpocznie się kampania w internecie. Spoty i banery reklamowe będzie można zobaczyć m.in. na największych portalach - Onecie, Wirtualnej Polsce, Gazecie.pl a także w Youtube i serwisie IPLA. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.
W trakcie kampanii, na oficjalnym profilu CANAL+ Film na Facebooku będą regularnie prowadzone działania angażujące społeczność fanów.
źródło:nc+