Koniec testów konsumenckich Internetu LTE Cyfrowego Polsatu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic Author
JAKITAKI
... Administrator ...
... Administrator ...
Posty: 16603
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:57
Has thanked: 38 times
Been thanked: 100 times

Koniec testów konsumenckich Internetu LTE Cyfrowego Polsatu

Post autor: JAKITAKI » 18 sie 2011, 9:57

Koniec testów konsumenckich Internetu LTE Cyfrowego Polsatu

Obrazek

Testy konsumenckie Internetu LTE Cyfrowego Polsatu zostaną zakończone 31 sierpnia 2011 r. Dzięki Państwa pomocy udało nam się zbudować stabilną sieć i jesteśmy gotowi, by świadczyć usługę na warunkach komercyjnych. Wkrótce innowacyjny Internet LTE, pozwalający na osiąganie prędkości transmisji danych do 100 Mb/s, będzie dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu. Mogą Państwo nadal korzystać z Internetu LTE na zasadach określonych w podpisanej przez Państwa Umowie. Przypominamy jej warunki:


wysokość opłaty abonamentowej będzie wynosiła 1 zł z VAT/miesięcznie w ramach tej opłaty przyznawany jest pakiet danych 200 MB,
aktywowany zostanie stały pakiet danych 55 GB w cenie 49 zł z VAT/miesięcznie, w tym
- pakiet 5 GB do wykorzystana w godz. 08.00-00.00,
- pakiet 50 GB do wykorzystania w godz. 00.01-07.59,
pojawi się możliwość modyfikacji usługi "Limit Internet 0 zł", blokującej transfer danych poza aktywowanymi pakietami. Dostępne są cztery poziomy limitu: 10 zł, 25 zł, 50 zł, 100 zł. Określają one maksymalną wysokość dodatkowych wydatków na Internet (wszystkich opłat za Internet poza abonamentowymi). Szczegóły w Regulaminie korzystania z usługi promocyjnej "Limit Internet".

Okres podstawowy wynosi 29 miesięcy i jest liczony od dnia podpisania umowy. Przez 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych korzystanie z dostępu do Internetu w ramach przyznanego pakietu jest bezpłatne. Przez cały okres trwania umowy do Państwa dyspozycji pozostaje modem Speed1000.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z umową, przysługuje Państwu prawo do jej rozwiązania, bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez podawania przyczyn, w terminie do dnia 31 sierpnia 2011 r. Wniosek o rozwiązanie Umowy należy złożyć u przedstawiciela Cyfrowego Polsatu, który w imieniu Cyfrowego Polsatu zawarł umowę. Wraz z rozwiązaniem umowy obowiązani jesteście Państwo do zwrotu kompletnego i nieuszkodzonego modemu wraz z kartą SIM oraz anteną. Mogą go Państwo zwrócić do jednego z biur regionalnych (adresy znajdują się w kolejnej zakładce na tej stronie). Szczegółowych informacji na temat zwrotów udzielą Państwu regionalni przedstawiciele CP.

W razie jakichkolwiek wątpliwości dodatkowe informacje uzyskają Państwo telefonując do Centrum Obsługi Klienta pod numery 699 00 22 22*, 801 08 08 08*, 222 127 222*, lub łącząc się bezpłatnie z telefonu w sieci Cyfrowego Polsatu z numerem 2222.

Źródło: Komunikat - Cyfrowy Polsat
Lepszy JAKITAKI jak NIJAKI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polsat Box”